2008年8月5日星期二

2008.08.05 Beijing Olympic Day 1

原本schedule今日係休息既,不過昨晚到達已知道今日要立刻開始培訓.

我服務的中國農業大學體育館係舉行摔跤比賽既,有來自內蒙、香港的志願者,其餘大多是農大的學生,他們7月中已開始培訓,而講學培訓部份已完結了,所以我們第一天就開始實踐演練了.
中國農業大學體育館 (我覺得幾靚架)

我的崗位是驗票員,而我守的位置係......貴賓入口!我既主要工作,就係核對貴賓及隨行人員既證件,同禁止其他閒雜人等擅進.即係...有機會看到什麼元首王親國戚咁,不過,亦即係成個賽期係唔會睇到比賽啦! =(

結果,我今日就盲中中咁企左响個入口到成個小時啦...好彩我既partner十分友善,教我有D乜基本事情要注意.企左成粒鐘,又無冷氣(我只可以响開門俾人個陣從門縫間吹出的冷風感受到點點凉意),都幾累>.<

等我俾大家睇吓我個pass先~
觀眾服務員還有一個好可愛的星星襟章 =)
pass底既顏色邊就顯示我可以進入既場館範圍
(我既係紅色, 只可以進入運行區但係就唔可以入競賽範圍)
而有d人會有數字或英文字母向底邊即顯示可通行的類別
(如運動員為'2',媒體為'4'或'5',貴賓為'6',奧運村為'R', 我乜數字都無即好多地區都去唔到 @.@)

培訓之後當然唔放過去玩啦, 今晚就同我既組員去左王府井'掃街', 不過味道一般而已
這裡已變成了為遊客而設的小食及購物街...
跟我8年前來時, 已不一樣了... 好懷念那時候的膠袋豆漿,以及地道北方餃子...
The present王府井
好'遊客'既小食街
奇怪會冒煙既果茶 (放了乾冰啊)
不太好吃的羊肉串
我覺得不好吃但非常好看的冰糖葫蘆
太熱了, 最後我還光顧了Haagen-Dazs
single scoop in cup盛惠RMB$28大元, 折換港幣後跟香港差不多一樣! 北京的人真有$$

另外, 北京的交通實在十分惱人!
(也令我不得不讚香港的公交系統, 實在沒有其他地方可以媲美!)
我在以後的entry再談 :)